Agnes jag o Akilles!

heeeej heeej!
i dag har jag vart i skolan, jag hade matte prov det
gick bra tror jaaag. sen fick jag reda på No provet jag hade G+
om jag typ gjorde en fråga tiill fast jag ska göra
VG och MVG frågorna oxå så jag hoppas på
VG eller något sånt.
jag o Julia H va grymast på musiken vi spelade
mini gittar och lärde oss en låt
vi bäääst !! :P
på Lunch rasten gick jag Julia och Julia
ut med Akilles vi gick till centrum och
köpte Tugummie.
Julia D som e hund räd vågade tillomed efter
några gånger asså hon har följt med mig förut
och första gången gämde hon sig för
Akilles och nu vågade hon
tillomed hålla i koplet :D
det var kul tyckte vi i allafal!!
efter skolan gick jag ut o gick med Akilles så jag gav
Agnes sälskap hem till henne nästan :)
vi typ gjorde massor med Agilitie saker med han!
så på Fredag ska jag Agnes och Linnea var och då ska jag
gå ut och gå med Akilles e några timmar o då ska vihoppa med han och
allt sånt där det kommer bli skiit kul ;)
efter jag hade vart ute och gott med Akilles
så gick jag hem o plugga SO och Tyska ....
det var juh it lika kul :(
Imorgon har jag Tyska prov och läxförhör med Son!!
Assså barnens liv består av prov,
Iallafalla i våran skola!!
dne här grejen sickar runt i FB asså jag håller verkligen med! :
VARFÖR BEHÖVS SKOLAN?
MUSIK: Vi har en YouTube/Spotify för det.
SPRÅK: Det är därför vi kan ha Google Translate Sallader
ENGELSKA: Allt är förkortas ändå. (LOL, BRB).
MATTEMATIK: Det är därför vi har MINIRÄKNARE
GEOGRAFI: Google Earth.
HISTORIA: De är alla döda ändå
SVENSKA: Jag har lärt mig sedan jag var liten.
SAMHÄLLET: Kursen jag bor i.

Håller it ni med med den där saken det gör jag iaf!

:):):):):):):)
Juste jag ska få en ny Mobil !!!
jag tror det e en Ifon för den kosta
tydligen 8000
fast det kan va den nyaste HTC fas
jag hoppas att det e en I FON
för jag har juh redan haft en Htc!!
men jag blir glad för båda :)
bilder på mobilerna nån av dem kommer jag förmodligen få!! :)
Akilles :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0