?

•♥• heej •♥•
I dag gick jag upp klockan halv 7.'jag och Filippa
skulle jogga men Filippa har it den
bästa kondisen såå vi måste träna upp
den hahaha xD
så vi va ute o gick i en och en halv
timma :)
vi såg en Ekkore, en äklig myrstack, en Död Älg :O
hahahaha, jag o Filippa gick i skogen och hon typ drev
o bara Alma kolla däär ligger en forntids människa för vi va ved sånna
gravar, men iaf den bara låg där o jag baa men det e juh en Älg!!
och sen såg vi att den var död :O
det var sccaritr..
efter det gick vi hem åt frukost och sen gick vi till våran lilla plats
som bara vi två e på. Med Akillles,¨det vr mysikt och kul..
vi har byggt eller håller på o bygger värsgta kojan
det e skiit kul xD
sen såå har vi bakat i dag det var kul kul.
vi bakade en slaks Glass och Kakor.
nu sitter vi och chilllar i mitt vardags rum.
Hon ska slagga här :):):):):)
'Ekkoren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0