Har precis vaknat

Hejig bloggen jag har precis vaknat !! i dag har jag juh skola som vanligt tråkit men tyvärr saaant E dag slutar vi halv fyra och sen har jag räning Halv fem till sex, vi ska typ pratta om laget och sånt.. Min dröm e att dem säger att jag e e av dem vita För det har jag alltid velat jag har liksom spelat Sen jag var tre. Om 24 far eller något sånt så är det sommarLov!!! Snacka om att jag längtar otroligt mycket! Jag ska köpa klack skor, klänning nån blomma Till håret, och sen ska. Jag till grönan med Filippa Och några mer om dem kan,vi ska tid på fredag om jag Hinner få pengar om jag it hinner så aka jag o Filippa dit Efter skolavslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0