Jag älskar dig grovt mkt!

jag önska att jag bara våga gå fram till dig och säga att jag älskar diig!! ♥
Duh betyder allt för mig, o jag e såå jävla kär! :O
jag skulle så gärna vilja att duh tyckte likadant!!
duh har dem finnaste ögonen det fiinaste leendet och den finnaste
kropen jag någonsin har sätt :D
duh vet kanske vem jag menar men jag e såå kääär!
kan it sluta älska diig!!
jag tror aldrig att jag kommer kunna sluta älska diig så
mkt som jag göör just nu :'(
duh är den finnaste o söötaste...
Jag ♥ Dig dem orden vill jag höra dig säga fast det kommer aldrig att hända känns
det som!!!!!!!!!
men jag glömer aldrig dem orden duh sa till
mig i mörkret, det känns som i går duh sa det..
jag älskar dig bara så att duh vet! :* ♥

Kommentarer
Postat av: Alawii

JAG ÄLSKAR DIG GROVT MKT!

jag önska att jag bara våga gå fram till dig och säga att jag älskar diig!! ♥

Duh betyder allt för mig, o jag e såå jävla kär! :O

jag skulle så gärna vilja att duh tyckte likadant!!

duh har dem finnaste ögonen det fiinaste leendet och den finnaste

kropen jag någonsin har sätt :D

duh vet kanske vem jag menar men jag e såå kääär!

kan it sluta älska diig!!

jag tror aldrig att jag kommer kunna sluta älska diig så

mkt som jag göör just nu :'(

duh är den finnaste o söötaste...

Jag ♥ Dig dem orden vill jag höra dig säga fast det kommer aldrig att hända känns

det som!!!!!!!!!

men jag glömer aldrig dem orden duh sa till

mig i mörkret, det känns som i går duh sa det..

jag älskar dig bara så att duh vet! :* ♥

2011-05-03 @ 16:20:28
URL: http://www.google.se
Postat av: [email protected]

2011-05-25 @ 10:53:32
URL: http://ahmad
Postat av: alex

you are my love, you are my life, I can't imagine being anything but your best friend and your husband! I love you baby!!! forever!!

你是我的爱人,你是我的生命,我啥都不想,只想成为你最好的朋友和老婆!宝贝,我永远爱你!!

2011-07-21 @ 10:50:42
Postat av: Ida

Snygg blogg <3

2011-11-05 @ 13:01:29
Postat av: ebba

du har en fin blogg <333 :*

2012-10-11 @ 11:44:01
URL: http://ebbanilsson.devot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0