Lååång dag!!

Hejj i dag har skolan vart helt okkej, efter skolan var jag med Filippa valeria Victor Albin och gurra... Vi typ åkte in till handen :) Jag skulle ha köpt klack skor men hitta inga :( nä vi va i handen träffa vi Ida och anna-Maja dem flöde med oss Hem när vi kom till vh ville dem fika på pause... Men jag fika it ville it slösa pengar x) Efter vi hade vart där så gick vi hem till gurra , när vi var på väg dit åkte Anna-Maja hem :( Men vi andra fortsatte heM till gurra när vi var hemma hos han hoppa vi typ stuts matta Och vi körde typ vinkkörragöma hahahaha xD Vi var där tills hans pappa hämta han å då va klockan typ 8 ;) Hans mamma var fett snäll haahahahah xD Aa nu sitter jag hemma hos Filippa vi typ fiksar designer och sånt.. Jag ska slagga här jiiipppie :) I morgon är det valborg vad ska ni höra dåh da ??? jag ska chilla vid brassan med kompisar xD Men nu ska jag hjälpa Filippa kram:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0