Nellie Ceder!



Gumman jag älskar dig!!
vi har kännt varandra i flera år nu, jag glömmer aldrig alla minnen
från när vi var små o nu till när vi e äldre! vi tappade mkt kontakt våra föreldrar slutade vara och sånt..
sen när vi har blivit lite äldre så har vi fåt kontakt igen o sen tappade vi den igen, men när duh börja i Ribby började
vi pratta o så och nu på slutet av sommar lovet har jag o duh börjat va igen! det e såå roligt att vi har kontakt
igen, jag trode faktist it att vi skulle få tbx den här kontakten.. Vi snackar om allt tsm Killar, kompisar, kläder och kännslor :P  hahaha vi går liksom upp 6-7 för att hinna vara med varandra längre.. vi lånar kläder smink och allt det
där av varandra jag har liksom mitt smink hemma hoss dig för att jag endo fixar mig hemma hos dig :*
Glöm it att duh e grovt mkt älskad utav mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0