Facebook grej..

Hejj hejj! Dem här personnerna gillade på Facebook att jag skulle skriva om dem på min blogg ;)

Max Jacobsson: Är min riktigt heta kompis akta er för han tjejer!;)
Miguel Soler: Är en kille i min skola som spelar innebandy. :D
Emma Palmelund: Är en sjukt sööt tjej! haffa på nu killar :)
Philip Zetterberg: Någon kille.. hahah
Dendär Ronja: En gullig tjej, som är grym på Handboll :D
Sara Rosenbeg: Är en snäll tjej
Oliwer Erkendal: Min barndoms vän som jag har känt sen jag var typ tre! älskar dig bror!:)
Helene Larsson: En sjukt sööt tjej, Killar det e bara att haffa på, ni kommer inte ångra er ;)
Emma Sandquist: En sjukt sööt tjej som är grym på att sjunga!!:)
Jocke Syren: En kille som tycker att han är bäst, men jag vet it riktigt om det tämmer ;)
Kamil Jadczuk: Någon snubbe i min skola tror jag ;)
Rasmus Hagström: Hahah någon kille som Praova på ribbyberg skolan när jag gick där.
Moa Thelin:
Cajsa-Lisa Larsson: Är världens ruuligaste tjej!;)
Jonte Fornander: En skiit ruulig kille, som skrämde livet av mig när vi åkte katapulten i sommras ;)
Linnea Eriksson Tornebjer: Världens bäästa kompis, Älskar dig!:)
Emma Mattson: Världens snygging, haffa haffa nu! :)
Sanna Azard; någon tjej i Nellies klass ;)
Veronica Fougner: en tjej som jag saknar massor!!:*
Sofia Linnea Björ: världens söötaste tjej!<3
Lollo Den Bästa Sayek: en grymt sööt och snäll tjej!
Nisse Thomanson: En kille som går i min parallel klass tror jag det heter ;)
Cassandra Engback: en gullig tjej, som gillar hästar ;)
Emma Hösöyen: En ny tjej i min klass som är glad ofta :)
Mikiss Eknert:en skit göllig tjej som jag it känner men skulle kunna lära känna :D
Sara Wollter: en liten gölig tjej!
Yasmin Axman: min sötnos som dansar så jävla grymt ;)
Agnes Wollner: världens bästaste och flummigaste kmpis man kan hitta ;)'
Adrian Layones: Någon kille jag inte känner ;)
Jakob Gunarsson: en kille som ger ut klubbor gratis ;)
Ella Sötaste Knuttson: någon liten tjej.
Ellinor Ekring: världens söötaste tjej!
Wilma Ekholm; en göölug tjej haffa på bara ;)
Hanna Liden: en tjej som skrattar hela tiden! och är grym på handboll!:)
Oliwia Sirkka; en sööt tjej i min skola ;)
Evelina Bingmark: Min saknade fru, som jag träffa på ssc!:)
Felicia Svanäng: min lilla OnePice kompis! hahhaa !!;)
Emma Sandström: Min älskade bäästaste Brandomsvän! älskar dig gumman!!:*
Julia Andersson: Min älskling!! älskar dig söötnos!;) <3
Ida Linnea Flood: min lilla systers bästa kompis:)
Ebba Radinger: Min dans kompis, från sportscamp :)
Jennie Persson Thörnqvist: En tjej som e grym på att dansa:)
Johanna öberg: en tjej jag lärde känna utomlands :)
Nathalie Liljegren: nän tjej från Tungelsta tror jag.. ;)
Fanny Enhörning: en tjej som skratta åt allt jag sa när jag slagga hemma hos gurra ( hans lillasyster) ;)
Rasmus Engström: En kille som är grym i mål på innebandy ;)
Julia Bergström: världens söötaste!
Freddie Jacobsson: en kille som haffar Mathilda Baard ;)

sååå äntligen klart ;)


Kommentarer
Postat av: mandizzalskarejj

hej Alma vad mycke fina saker du har på din blogg. kram.kram <3

2011-12-19 @ 07:52:15
URL: http://mandizzalskarejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0