Julafton i morgon!:DD

Hejj! just nu sitter jag framför datan och kollar bloggar!:D I dag så har jag vart i handen med Emelie, vi skulle köpa dem sista jul klapparna:D jag skulle köpa till farmor och farfar sen skulle jag köpa en tröja som jag ska ha på mig i morgon:D sen gick jag hem o jag och min lilla syster gjorde en överrasknings middag till mamma och pappa!♥ efter det så spelade vi lång o kort ett kortspel och sen fixade jag o stina efter rätt :D och sen har vi julbakat och fixat jul godis :)!! Längtar skiit mkt till imorgon!! Fast det är ju skit kul att snön försvinner en dag innan julafton!-.- det typ ös regnar!-.- men aja det får vara en konstig jul i år?.. men nu ska jag ta och hoppa upp i duchen:D får se fall det blir något mer inlägg i dag men ska försöka att blogga mkt i morgon men om jag inte gör det så kommer det massor bilder och sånt på söndag ;) eller mondag ;)!! längtar tills på söndag ska äntligen träffa min älskade Nellie då!!♥
Men nu ska jag dra Puss!:*♥


Min lilla bebis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0