Tack för att ni har stannat!

Hej söta läsare som stannat fastän jag inte uppdaterat. Men jag har inte haft någon tid alls... För det har hänt massor saker. När jag var på USM med laget så fick jag väldigt ont i magen när jag skulle springa och fylla på vattenflaskorna (för jag kunde juh it vara med pga tummen) På kvällen när jag kom hem så kunde jag knappt gå och typ ville bara dö..  dan efter kunde jag inte gå till skolan för jag kunnde it ens komma upp från min säng, för det gjorde så jävla ont.. Mamma trodde jag hadde uruinsflamation för det gjorde ont när man kissa. Så mamma bokade tid runt klockan tolv, när vi var där nere så märkte dem direkt att det var blindtarmen som dem trodde ar infekterad. Så dem undrade om vi hadde bil eller fall vi behövde en ambulans för det var så akut.. Men pappa sa att vi kunde åka in själva. När vi kom dit så fick jag en rullstol för att jag inte kunde gå plus att jag fick inte ta någon alvedon eller något för att se om den var sprucken. Sen så vissade sig det att den hadde sprukigt så då sa dem att jag skulle oppereras... Men från att vi hadde vart nere i ACCA till att få Opereras tåg det 11 Timmar.. så den han spricka igen precis innan jag fick dit, så den sprack två gånger och man kan typ dö om den spricker.. Men det äckligaste var att jag kände andra gången hur något typ sprack i min magen.. Jag bara skrek ''DET ÄR NÅGOT SOM EXPLODERAR I MIN MAGE!'' det var skiit jobbigt.. men sen så fick jag oppereras och behövde stanna på sjukhuset i en vecka... sen när jag väll fick komma hem behövde jag var hemma från skolan och sånt för jag var fortfarande dålig kunnde knappt äta på två veckor... Men nu mår ag bra och går till skolan och sånt, så nu börjar jag blogga igen!:D
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0