<3

hejj hejj! I dag hade vi profildag i skolan, jag går juh på idrott så då skulle vi håga skridskor på Hanveden. Jag var inte så duktig men jag ramlade bara två gånger på två timmar det tycker jag var grymt!:D efter vi hadde åkt skridskor drog jag Julia H, Anna och Agnes till matsalen. Men jag skulle vara med Ida och Elle så jag satt mig vid dem och åt efter det gick vi ner till ribby två och väntade på att alla andra vi skulle vara med skulle sluta. sen när alla var klara så drog vi hem till mig och tittade på filmen Trassel hahaha! ruuligt liv vi har!;) jag somna typ!! Jag har tränings värk i mina vader från typ discot vi hade efter showen i går!! kan allvarligt inte gå!!-.- sen så e jag skit förskyld oxå kan knappt prata för att det gör så jävla ont i halsen!! men som tur var köpte mamma hals tabletter till mig!:D Älskar dig!!♥ aaa sen drog dem för jag orkade inte med att typ tolv pers skulle vara hemma hos mig när jag har huvudverk.. Men precis när dem hade dragit ringde Emelie och sa att hon var utelåst, och undrade om hon kunde komma och då var jag juh så klart snäll och sa att hon kunde komma hon hade liksom väntat på att någon i hennes familj skulle komma hem i typ två timmar.. Och vi satt oxå bara och titta på en film och pratade om massor saker!:* sen så har jag bara tagitdet lungt när hon drog!:) och i morgon ska jag kanske vara med Emelie och Max, men jag vet inte om det blir något :) men nu ska jag dra Puss!♥
SAKNAR DIG ÄLSKLING!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0