Hejjj!

I dag skulle jag o Ebba cyckla hem till gurras pappa
han bor i årsta men när vi hade cyklat
till typ Ormsta känndes det för riskabelt att
cykla vid en 70 väg!!
såå vi ringde Alva och Vavva
men ingen var hemma
så vi drog hem till Emelie :DD
Vi tittade på en film o drack cooola och åt pocorn
hahahaha !!!! :D
efter ett tag cykla jag o ebba Hem
o nu ska jag typ äta.
Imorgon drar jag till västervik ;)
o firar midsommar!
vi ska typ va på mammas bästis
land ställe
och hemma hos dem!
Jag vet it fal jag kommer in på någon data o fal jag kommer
ha någon täckning på mobilen
men annars så blir sista
inlägget imorgon!
Vart ska ni fira Midsommar i år dåh??'
ska ni fira på något landställe eller skani bara
vara hemma o ta det CHILL!
mEN NU ROPA PAPPA MÅSTE DRAA!
puss/ Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0