Sommar Lov!!

HEEJ!
nu är det sommar lov o man kan va med kompisar
slippa skolan o alla jobbiga betyg, man
kan bada o sola o njuta
av livet !!
JAG ÄLSKAR SOMMAR LOV!♥
vad ska ni göra i sommar dåh??
på skolavslutningen drog jag med Julia H, Agnes
och Linne'a o badade på Årsta :)
det var juh tisdag o dåh ska vi igentligen ut o jogga med vi
köööörde vattenjumpa ist!!
efter det drog jag hem till Gurra med Filippa o Valeria.
vi skulle slagga där med Kelly, Ida, Gurra, Victor, Martin och Albin.
men sen drog Valeria O Filippa hem till Valeria o slaggade där ist,
så det blev vi andra istället :D
Dan efter va jag med Filippa Valeria och Mathilda på Grönan!
det var skit kul, jag åkte uppskjutet två gånger!!
asså jag kunde aldrig tro att jag skulle våga åka den man åker juh upp
skit högt 55 meter långt upp i luften
det e juh stört!! :S
I dag har jag vart med Filippa vi har typ it gjort något
specielt! efter ett tag så skulle hon på ridning o jag på handbolls träning!
efter träningen så drog jag hem o dusa o fixa mig sen drog
jag till China resturangen i Vh !
va med laget där o hadde avslutning..
imorgon e det EkenCup
läängtar!!♥
men nu har jag inget mer att skriva så vi syns Hejdå!
På china resturangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0