<3

heeej!
i dag har jag vart med
pappa, mamma o Filippa
på gymet nere i centrumet
( Fokus )
jag o Filippa tränade massor tåg helium
balonger o skrattade skiiit mkt! :D
jag hoppas att jag får ett kort nere
i centrumet alltså Fokus ;)
mamma o pappa sitter o prattar
om det just nu :O hoppas att det blir ett JAA!
senare på dan :
efter några timmar skulle Filippa till
sin mormor, vi hade tängt att
jag skulle följa med men det
gick it :(
såå Filippa åkte med sin familj
o jag stanade kvar ett litet
tag, efter nån 20 min
så tyckte mamma
och pappa
att vi
skulle
åka o ta utt pengar till Hannna för hon fylde
år, men jag pallade it följa med
så jag gick till ponny ridningen
som var ute på gymet.
där träffa jag
Rebecca
och
Matilda!
jag var dar o hjälpte till ett tag sen gick jag
o Rebecca i väg och åt Lunch!
sen efter det såå gick jag hem till Kelly o va
med Irma och Kelly vi har haft skit
kul ända fram till nu, för nu
e jag hemma och
ska sova :P
jag har en match i morgon så jag måste tagga
in för den x)
såå Puss
vi syns i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0