hejj Bloggen!

Heeej bloggen. nu sitter jag h'är enu  en gång. vad gör ni just nu dåh ?? i dag har jag typ hostat 500 gånger. Det e skiit jobbigt -.-  just nu har jag tagit host medesin det va skiit bra har it hostat på länge :) imorn har jag Tyska Läx förhör :( jag kom förrsent 10 min och pappa o mamma dampade o det var juh ingeting... Efter skolan var jag med Filippa jag hade lovat henne ;) men jag var fett tröt, Vi typ var med Akilles o pratta om hennes resa som hon ska på med sin pappas släkt. Dem ska till massor av länder på två veckor med en stor kryssning fett avensjuk. fast jag ska ta hand om Akilles i två veckor, det ska va fett kul sen får jag 700 hundra kr av Anna hennes mamma.Efter vi hadde prattat om det börjja vi pratta om gymet (FOKUS) vi får börja träna där !!! :D jag vart fett glad när mamma sa det. Jag ska få hennes gym kort!!  Sen Bakade vi Marrrrrränger!!!! :P det var fett kul Filippas smörja vart braaa men min vart it lika bra :( Idag fyller Valeria år GRATTTTTIS!!!! och på Torsdag fyller Oliwer år GRATTIS!!!! jag e fett rädd för att fylla år nästa år det e många i våran skola som blir eggade eller mjölade :O det e juh fett sccary! Men nu ska jag draaa Kram från Alma !


Bild på miig och miin Älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0