Hemma!

heeej heeej!
nu är jag hemma, i dag har jag vart i skolan! :S
Jag är tydligen taskig mot några personer, men asså jag gör
inget, dem e sura på att jag e med andra...
men det e skiit jobbigt förjag har många kompisar i skolan
o alla vill krama miig (it för att skryta) o dååh blir den som jag går med utstöt!
men det e it mitt problem.... :(
Å nu snackar dem backom min rygg o säger att jag e taskig.
jag villl it va taskig kom till mig och säg det istället :(
såå ni behöööver it dissa mig bara föör att jag hälsar
på andra när ni e med!!
men om ni läser det här så fattar ni (ni vet vilka ni e) :P
Nu har jag snart
Träning dåh ska jag äntligen
få träna igen jag har vart skit
förskyld!!
skiiit irriterande, men nu ska jag äntligen få träna!
imorn blir det Fokus för första gången :D
Nu har jag juh fått mitt medlem-kort!!
på Torsdah åker min Älskling Filippa bort!!
kommmer typ sakna henne skit mkt!
men på Torsdag ska jag få deras hem nyckel.
för jag ska gå ut och gå med Akillles deras hund :)
ska nli kuuul!!
sen ska jag få 700 efter det :P
va tycker ni om min blogg??
ska jag börja med någotttt nytt!! ;)
svara eller kommmentera snälla jag vill veta
om den e tråkk!!!!!!!!!
jag försöker blogggga typ helatiden!
går det bra ellet it !
hahahaha jag kan skriva utan att titta det 'e fettt kul!!
men nu ska jag dra kram från eran egna Alma!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0