städat klart :)

heej heej! ♥
Nu har jag nästan städat klart.
i dag har jag vart duktig, tycker jag iaf ;)
jag har jibbat braa i skolan jag har städat hela mitt
rum o jag har fiksat så jag kan ta hand om Akilles...
jag ska gå ut och gå med han varje Lunch rast och efter skolan!
asså Akilles är Filippas hund, hon ska i väg p en toppen resa
med värsta coola båten, och hon ska åka till massor av länder...
aviss e man juh :*
Kommer sakna henne skiit mkt!!! :( :( :( :(
hon åker imorgon bittie!!!
jag måste öva till prov nu jag har No prov på fredag :O
och tyska o matte prov nästa vecka :S
det kommer bli jobbigt, det kommer va dåligt med bloggning dåh
bara så att ni vet :(
sen behöver jag jobba med en reklam uppgift för den ska
vara klar på fredag nästa vecka, och det e bara jag o Gurra som jobbar så det blir jobbigt.
'dem andra två e bara inne på Facebook och kollar på Bloggar.. Faktist gätte taskit
utav er (asså dem två personerna)
jag tycker att alla ska jobba lika mkt så att det blir rättvist.
men nu måste jag öva och baka syrran ska göra
någon sak med sin klass så dem säljer bakelser och sånt :D


Jag o Julia H på musiken :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0