Test :)

1. fullständigt namn? Alma Johanna Maria Ekholm
2. exakt ålder? 14 år och 2 månader 22 dar
3. bor? I vh
4. bor med? Mamma pappa och lillasyster
5. husdjur? 2 katter
6. färg på ditt hus? de e vitt o rött
7. när är du född? 29 januari 1997
8. klass? 7an
9. vilket år tar du studenten? 2016
10. något jobb? nepp, men i sommar
11. när ska du sova ikväll? När jag blir trött
13. duschat idag? Ska snart…
14. kramat någon idag? Japp
15. pussat någon idag? Jaaa mina katter xD
16. vad har du ätit? frukost :) lunch :)
17. dagens klädsel? leggings, 1 linnen och en tjocktröja (BH O Troser)
19. dagens sötnos? Filippa Hansen :P
20. dagens roligaste? en domare som typ snubbla xD
21. har du många vänner? ja sååklart!
22. hur många har du kysst? deruh! ;)
23. vem kramade du senast? Malin :D
24. Hur många har du haft sex med? ingen ;) (raandoom fråga) ;)
25. hur många har du kysst/strulat med som mest inom en 24h period? ?
26. hur många har varit otrogna med dig? ingen
27. har du pojk/flickvän? nepp :/
28. vem pratade du med i telefon senast? Filippa
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? av sms sak med bloggen, det ståg bara ett nummer

FAVORIT:
31. film? Last song, Der John, och en flumm film mins it vad den heter ;)
32. låt? ----
33. mat? thai?
34. dryck? VATTEN, Cola!
37. stad? ----
38. land? Sverige!
39. ämne i skolan? Handboll, Musik
40. år? ----

SENASTE:
41. personen du tänkte på? du vill du allt veta va? ;)
43. gången du spydde? kommer inte ihåg?
44. gången du grät? kommer it ihåg ?
45. pizzan du åt? nån bland pizza i Italien
46. gången du var i göteborg? När laget var med i Partile Cup
47. gången du var i stockholm? bor typ i Stockholm :D
48. gången du var full? har aldrig varit full xD
49. gången du var hög? har aldrig varit hög
50. personen som såg dig gråta?----

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? Svart.
52. hund eller katt? katt
53. ut & festa eller hemma & mysa? de beror på vad jag är på för humör, men jag tror att det e roligare att fästa om man har lust att va med kompisar, fast det e mysigt att va med Familjen...
54. tv-spel eller datorspel? data
55. singel eller upptagen? upptagen
57. lunarstorm, helgon eller playahead? haha vaa? hade aldrig nån av dem xD
58. ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. big brother eller paradise hotell? Paradise hotell :P
60. svart hår eller blont? svart
61. blåa ögon eller bruna? Blåa
62. choklad eller lakrits? inget! :D
63. göteborg eller stockholm? stockholm
64. högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. coca cola eller fanta? cocca cola
66. pizza eller kebab? Kebab
67. randigt eller prickigt? randigt
68. älska eller älskas? båda
69. leva eller dö?
leva

ANTAL:
70. personer du älskar? 1? eller asså som kompisar fler
71. personer du hatar? det ehööver it ni veta ..
72. personer som sagt jag älskar dig? Många...
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? samma fråga och svaret är fortfarande samma
74. glassar du ätit på en dag? 3 kanske men då var det, sommar o man va skiit varm ;)
75. festivaler du varit på/ska på detta året?
76. gånger du haft minnesluckor? aldrig?
77. piercingar har du? inga
78. personer du saknar just nu? det är väl några stycken
79. gånger ditt hjärta brustit? eh.. vet it

VEM:
80. vill du kyssa nu? *****
81. ska du träffa imorgon? de blir väl dom i skolan
82. sjöng du senast för? mig själv?!! :P
83. hade du senast en msnkonversation med? oj kommer inte ihåg
84. spelade du tv-spel med senast?
hm… min kusin tror jag xD
85. kysste du senast? ----
86. vill du kasta en sten i huvudet på? ---
87. förtjänar att dö? ingen
88. är din idol? jag behöver ingen idol jag har ju mig själv :)
89. vill du sova brevid inatt? de du!
VAD:
90. gör dig glad? Kramar och pussar! haha nej men mina kompisa tror jag
91. gör dig ledsen? vet it
92. vad vill du helst göra nu? vet it
93. önskar du att du slapp göra? Dööö
94. vill du ha nu? hahahah, jag vet it :P
95. önskar du dig i födelsedagspresent? typ allt
96. längtar du till? sommaren !!!! :D
97. tycker du om dina betyg? jag går ju i 7an så mina betyg räknas typ inte men jag gillar dom ändå inte
98. ångrar du i ditt liv? --
99. är det bästa som har hänt dig? När jag föddes!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0