100 frågor!

1. Fullständigt namn- Alma Maria Johanna Ekholm
2. År?- 1997
3. Vart bor du? - I Sthlm
4. Färg på ditt hus? - rött med vita knutar :)
5. Hus eller lägenhet? - Hus
6. Klass? - 7an
7. Vilket år tar du studenten? - Jag vet inte
8. När gick du upp i morse? - typ kvart över 7 ;)
9. När ska du sova? - haha jag vet inte  ?
10. Vad har du ätit idag? - skol mat :O
11. Dagens klädsel? - strumpbyxor, tröja midje skärp och kofta
12. Dagens smink? - mascara ögonskugga eyeliner,
13. Dagens roligaste? - ingeting!!


Socialt:
14. Har du många vänner? - Jaaa!
15. Har du ovänner? - Njaee, tror jag väl inte..
16. Vem chattade du med senast? - Jonathan ;)
17. Har du pojk-/flickvän? - Nejj!
18. Vem pratade du med sist? - Filippa
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Ebba K

Favorit:
20. Film? - Har ingen naning :)
21. Låt? - The lazy song (BRUNO MARS)
22. Mat? - WOK!!
23. Dryck? - coca cola, Schweeps!!
24. Färg? - Alla typ :)
25. Stad? - Stockhoooolm!
26. Land? - Sverige
27. Ämne i skolan? -  Handboll!!!
28. Människa? - Många :)

Senaste:
29. Gången du shoppade? - med Filippa
30. Gången du bakade? - Har ingen naning!!
31. Gången du stulit något? - jag har aldrig stulit nått.
32. Gången du rökte? - röker inteee!!!! :O
33. Gången du drack? - Idag, vatten :)
34. Personen du kramade? - Valeria
35. Gången du slog nån?- Haha jag vet inte..
36. Personen du dampade på? - Danne!!
37. Personen du bråkade med? - har ingen naning
38. Personen du blev ovän med? - ??
39. Gången du fick skrattattack? - typ i dag
40. Personen du snackade på skype med? - Max tror jag ;)??
41. Gången du grät ? - i veckan
42. Gången du var kär- jag är kär nu.
43. Personen du sa snygg till? - haha, jag vet seriöst inte...

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Båda :)
45. Hund eller katt? -
katt
46. Ute eller hemma? - Båda
47. Tvspel eller datorspel? - Dataspel!!
48. Singel eller upptagen? - Båda är härliga ;)
49. Hångla eller kramas? - Båda?
50. Lunarstorm, msn eller playahead? -
Msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad ;)
52. Blont eller svart hår? - SVAAAART!
53. Har du blåa ögon eller bruna? - bLÅA
54. Choklad eller lakrits? - ingen
55. Coca cola eller fanta? - coca cola
56. Pizza eller kebab? - Kebab :P
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? -
Svenne
59. Älska eller bli älskad? - Båda är lika underbara ♥
60. Leva eller dö? - Leva
61. Vänner eller familj? - Båda

Antal
62. Personer du älskar? - Typ alla xD
63. Personer du hatar? - Deruu!

64. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte
65. Gånger du haft minnesluckor? - Haha vet it!!
66. Gånger du varit hög? - öööhhh.. Aldrig
67. Personer du saknar just nu? - en persoon....<3
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Typ nåra gånger :(


Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Haha, jag minns inte
70. Vill du kyssa nu? - aa men säkert att man skriver det här -.- '
71. Ska du träffa imorgon? - Alla i klassen ;) hahaha.
72. Sjöng du senast för? - HAHAHA. några personer!
73. Skickade du senast gb till i pea - Pea är nedlagt..
74. Spelade du tvspel med senast? - Filippa Gurra o Vtctor
75. Vill du ta med på resa nu? - Alla mina kompisar fast det skulle bli föör mååååånga!!
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen...?

77. Förtjänar att dö? - ??
78. Är söt? - Mååångaa!
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Deruu!

Vad:
80. Gör dig glad? - Mina kompisar! <3

81. Gör dig ledsen? - Folk som berättar ens hemligheter för andra :O
82. Vill du helst göra nu? - Ha sommar lov!
83. Önskar du att du slapp göra? - Skolan..!

84. Vill du ha nu? - Många saker !
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - ALLLLT!

86. Längtar du till? - Sommarlovet
87. Tycker du om dina betyg? - nEEJ!
88. Ångrar du i ditt liv? - venne, typ bara små grejjer..

89. Är det bästa som hänt dig? -
Min familj, mina kompisar! <3

Vad tycker du om?
90. Rökare? - Deras liv/problem, men äcklig andedräkt & tänder.. usch !
91. Bråk? - Beror på vad de handlar om, men oftast onödigt & töntigt
92. Killar? -
Vissa är dryga, vissa är uuunderbara....!
93. Tjejer? - Bäst, fast inte alla, finns de som är skitjobbiga ! xD
94. Skola? - Kul att träffa kompisar men allt annat -.-
95. Framtid? - TOPPEN !

Övrigt:
96. Är du kär? - Jaaaa!
97. Hur lång är du? - har ingen naning!
98. Första tanken när du vaknade? - Omg det regnar!!
99. Sista tanken när du somnade? - Nejj i morgon e det skola!!

100. Hur mycket är klockan nu? - 15.36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0