Emeli Filippa jag = agility

Hejjjjj!! I dag är det bestämt jag ska va med i Agility kurser i hösten med Voffe :) sen ska juh Filippa vara med med Akilles och Emelie med CHilla vet it hur hon stavas men aja :) vi ska vara bästa fredag o låta dem asså hundarna få träffa varandra o sånt jag tror it det blir så mkt Agility den dan :) men dem måste juh liksom träffas för det e juh en tjej o två hundar så man vet juh it om det blir bråk om Chilla ;) aa, i morgon ska jag gå till skolan och sånt som man brukar göra en vardag i skolan.. Efter skolan ska jag vara med Victor Ida GUrra Filippa och valeria vi ska säkert vara hemma hoss gurra det brukar bli såå xD det har typ snöat o det e liksom fyra veckor kvar till sommarlovet man blir juh typ galen asså det kommer snöa i sommar jah lovar!!!:O asså jah hatar snö jag vill häldre ha sommar. På sommren kan man liksom Chilla med kompisar på stranden man kan bli brun tjocka sig med glassar i man behöver it FRYSSSSA!!! Asså för några dagar Sen så gick man liksom med chorts och nu går man med dunjacka!! Juste min farmor ska köpa converse till mig!!:) asså jag e typ skit glad för det hon e den bästa Farmorn i hela universum hon har köpt bådas conversen hon köper alltid så mkt till mig o hon ger alltid mig den kärleken man vil ha i från sin farmor :D men nu ska jag sova puss o kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0