Gurra Filippa o valeria

Hejj i dag va jag i skolan fick reda på matte provet jag fick g+ e typ fett stålt!!:)) efter skolan va jag med irre och thea vi väntade på att klockan skulle bli tre för jag o thea skulle på repetionen till showen i skolan :) efter showen gick jag hem o städa mitt rum det såg förjävligt ut!!!! Hahahahaha x)) mesans jag städade smsade jag med Filippa o valeria ;) dem fråga typ om jag gurra o dem typ skulle göra något o jag saa att jag kunde när jag hade städat såå bär jag hade städat gick jag typ hem till gurra, vi typ hoppa stutsmatta och körde vink körragöma det e typ skit kul!! Sen kom typ Ebba o Felicia o dåh skulle typ alla dra så jag gick hem o åt middag efter det tråg jag till Ebba där va jag med Ebba och Felicia och hoppade stutsmatta ;) det va fett nice men nu ska jag typ fixa mig för sängen ha sööta drömar godnatt :****<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0