Sorry...

Sorrry för dåligt med bloggande över helgen men jag har sovit hos kopisar hela helgen :) vad harni gjort?? I fredags till lördag sov jag Kelly och Ida hemma hos gurra med Victor vu tältade :D det var fett kul Hahaha det var skit kalt på kvällen och trångt!? Aa nu e jag Ida Filippa hemma hos Julia B. vi ska slagga här :) i dag va typ jag Filippa Ida o Nellie hemma hos Julia, gurra skulle vara med man han fick it. Aa nu ska jag dra kommer mer senare när jag e vid en dator (e inne på mobilen)

Kommentarer
Postat av: Martina

Söt blogg du har! ^^



Vill bara tipsa om att jag snart ska ha en tävling i min blogg, än så länge är priset hemligt, men inom ett par dagar får alla se vad det är. Något jag kan lova är att det är supergulligt!

2011-05-17 @ 11:42:40
URL: http://pinkflyingcow.blogg.se/
Postat av: kiseop

Skoj! ;D

2011-05-17 @ 12:59:10
URL: http://kiseop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0