-

Tjja!
i dag har jag vart i skolan som vanligt som allla barn måste göra :S
Tråkigt men viktigt och roligt att träffa alla kompisar! Älskar er!!♥
Aaa vi gjorde vell inget specielt i dag heller förutom på Idrotten körde
vi Bip test..... Jobbigt men kul för att jag kom till nivå 14 och 17 är det högsta
man kan få :DD jag kom först i klassen och John våran Idrotts lärare sa att jag e
bäst utav alla tjejer i skolan gissa hur stolt jag blev!:DD
Efter skolan drog jag till Donken med Felicia, Julia H och Anna!
Efter det drog dem hem och jag vätade på Nellie och hon köpte bandy bollar och örhängen skit cooola!
sen drog vi hem till henne och små fixa oss sen drog vi till halleni tungelsta och sen drog vi till konsum och köpte
en varsin sandvish glass :D och sen drog vi hem i Kerstins Taxi :D
puss!:*♥




K.Ä.R.L.E.K♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0