Hemma!

hejj!
just n sitter jag framför datan oxå fixar o trixar¨lite gran.
I dag var jag i skolan på två lektioner, Läsning ocg Engelska ;)
först hade vi läsning i typ en knart ist för 40 minuter, feet sköönt!! vi
skulle välja av några böcker som Jocke våran lärare hade valt.. Jag valde Jag saknar dig,
jag saknar dig. jag har sätt filmen och den var sjukt bra... så då kan man juh lika gärna läsa boken
för alla säger att boken alltid är bättre en filmen..
sen hadde vi idrott fast då var det skol DM så då tittade vi på den :)
och efter det så skulle jag möta mamma bredvid kyrkan så skulle vi gå till Vårdcentrallen.
För att kolla min tumme fall jag hadde en sprika eller något sånt i min tumme..
men när vi var där så kollade en kille på min tumme och sånt o då sa han att vi skulle åka till handens när
sjukhus och att han bokade tid till oss så vi skulle slippa kö och sånt. När vi var framme
så var det ingen spricka i sklettet som tur va :D men ist va det en ledning som var sönder eller något sånt"/
efter det var jag vråll hungrig och jag skulle missa lunchen så då drog jag o mamma till Donken
och åt.. Medans vi väntade på Mirrell som skulle hämta oss.. Sen när vi kom tbx till vårdcentrallen berättade han att jag it skulle spela handboll på 2-3 veckor, så jag missar usm och allt sånt där -.- "/
och sen så vissade han hur jag skulle tejpa senare när jag börjar spela igen...
sen drog jag tbx till skolan och då hadde vi svenska men den slapp vi och vi fick titta på skol DM igen :)
och sen hadde vi engelska och fick sluta tidigare det var riktigt sköönt! och nu ska jag Plugga Matte och Hemkungskap.. så vi syns PUSS!:*♥

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0