I dag har jag...

hejj hejj!
i dag va jag i skolan som man typ alltid är :S
i skolan hände det inget specielt förutom att jag
och mathilda hade sjukt kul hahaha :D
efter skolan så var jag med Filippa H det var riktigt kul det me.
förutom i slutet när hon gick ut o gick med Akilles så kunde hon inte
hålla i Akilles när han sprang mot mig och då tappa hon sin nya
Iphone 4 så det fick en spricka rätt så klantigt gjort men tycker synd om dig gumman
duh hadde juh precis fått den hon hade haft den i en vecka..
men AJA alla får sprickor i sin mobil iaf i Iphones ;)
evfter det drog jag hem och taggade till träningen, Träningen gick bra :D
sen efter träningen så gick jag hem och åt middag och sen börja ensam mamma söker
och till det spelade jag mamma och Stina ''Long och kort''
jag van!!! :D typ skit glad har förlorat typ hela tiden... men aja hahhaa här kommer lite bilder puss!:*



Asså man ska ha minst så jag van!!:DD♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0