Hjälpt syrran med läxan!

hejj kompisar!:D
just nu sitter jag och väntar på att
mamma ska prata klart i telefon...
i dag har slutade jag 12 var feet skönt!! så jag Julia, Mathilda
och Nellie gick hem till mig bytte lite kläder sen kom
Jeppe A och då drog Mathilda och Julia hem till dem och hämta
kläder sen kom dem tillbaka och då drog alla in till Handen :D
Jag skulle köpa min present till Emma K kan tyvärr it säga vad
det är för då kanske hon läser det här isånafall (hej Emma!)
och sen så åt vi på Donken sen drog vi till en navel percing sak
och kollade om man behövde ha med föreldrar dit och det behövde man :S
annars skulle Julia ha pearsat naveln :P
sen drog vi hem till mig och hämta väskor och sånt sen drog vi hem till Nellie och fixade
oss eller snarare Julia och Nellie fixade sig, för vi skulle åka till
Tungelsta och titta när 98orna och 97-96orna tränade :P
sen drog vi hem. Vi fick skjus av Bilbos mamma :D
men nu ska jag gå upp och fixa mig (ta bort sminket och borsta tänderna)
puss!!;*♥


Älskar dig!:*♥


Älskar er systrar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0