Mobilen e fuckad

hejj hejj!
just nu sitter jag o dunkar musik och fixar mig!
asså jag skulle ha lagt upp bilderna från helgen men det funkar typ inte :S
men aja jag va juh hos Emma Karlsson i fredags :)
hon hade en liten fest till tolv.. vi hade väldigt kul och skrattade runt
hela tiden... ;)
på lördagen gick jag till handbolls kolan för små barn,
asså dem e tre till åtta år typ :) det är skiit kul dem e såå gulliga!
efter det ick jag hem och fixa mig sen drog jag med Nellie och hennes familj in till
farst där köpte jag en halsduk och en rous borste.
sen så drog jag och Nellie och köpte en stor varsin klubba skiitgod!!
sen på söndagen så hade jag match vart 14-15 till dom surt att förlora med en boll-.-!
men aja... efter det så drog jag hem ochj ducha städa lite i mitt rum sen drog jag till Kelly :)
vi va typ med Gurra och Victor och någon snubbe till..
ett litet tag sen drog vi hem till Kelly asså hon och jag då åt vi Muffins och sen skulle hon äta middag.
efter det så skulle jag dra hem och Kelly gjorde sälskap med hundarna!:)
i mondags var en helt vanlig dag skola och sen drog jag hem o städa...
i går va jag i skolan sen drog jag Julia och Julia och Anna till handen där köpte jag ett par uggs (svarta)
sen ska jag köpa ett par bruna dem fans inte nu.. :(
och nu är det skola och sen vet hjag it vad som händer i dag ;)
puss!:*♥
image description
Love!♥

Kommentarer
Postat av: Thea

Saknar också det, vi får se till att träffas någon dag!<3

2011-10-21 @ 13:43:42
URL: http://deppper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0