Puss!

tjaa tjaa!
i går slagga jag med Neliie, Irre, Richard och emma :)
jag irre och nellie tog typ bilder til fyra på morgonen medans
emma o Richard sov ;)
bilder kommer när nellie lägger ut bilderna
så att jag kan snå dem ;)
i dag har jag vart med Nellie vi åkte typ o handla med hennes
föreldrar innan hade vi gåt en lååååååång promenad!
jag o Nellie tittade på Innebany klubbor och bollar hon köpte en
bandy klubba för fyrahundra nånting feet kul :)
asså hon ska börja på bandy ;) men jag kan it för det e samma tider
som jag har handbolls träningar, sen så koimmer matcherna va samtidigt så om jag ska börja på
det så måste jag sluta med handboll o´ch det tror jag it jag vill
men jag har liksom kört det sen jag var typ 3-5 år...
och sen så är vi så några har bara en ledare och min pappa e lagkapten så allt
skulle bara bli så fel o jag skulle sakna handbollen för mkt!
men iaf sen kollade vi på datorer och kamrer ;)
men sen åkte vi hem och då kom rappe o Wille till Nellie och vi va med dem
sen kom Mathilda och typ då behövde Wille gå efter ett tag så började vi mobblera i Nellies rum
Mathilda o Nellie var värdelösa medans jag o Rappe va grymast på det!!! :DD
men nu s´ka jag typ sova fett tidigt jag vet!  men jag sommna liksom fyra halv fem i går :S
puss!:*♥
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0