.

hejj hejj just sitter jag o chillar har precis
packaat för jag ska sova hoss Emelie Sommer!'
kommer bli sjukt kul!!! :DD
vi ska ta massor med Bilder nu innan jag kom hem så
har vi tagit massor bilder på oss som Cawbojjar (vet it hur det stavas) :$
vi har varit vid hö bollarna och inne i hagen med små
hästarna BILDER KOMMER SENARE! Jag lovar!!
i morgon har jag match och sen ska jag dra till Nellie o slagga där kommer
oxå bli fett nice vi ska ha ff :P
vi kanske ska kolla om Wille o alla dem från Tungelst och Lida vill komma :P
och sen typ några här från Vh och ska typ ha ff ....
Men vi får se fall vi slaggar själva vet it riktigt :S
på Söndag ska jag säkert va med Nellie och några sen ska jag typ städa rummet och se på
ensam mamma söker ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0