Min dag

heeej heeej!
just nu sitter jag hemma hos Filippa :P'
har precis vart på Centrum grillen med Agnes & Linnea.
det var tydligen ingen orgentering idag
så jag hade två lektioner fast det blev bara Bspråket i engelska.
jag känner mig feeett stolt jag har mkt problem med engelska men
' jag gjorde klart fyra A4 papper i dag på
den lektionen :)
när vi skulle ha so hade det blivit något bråk mellan några
i klassen och när Jocke hade redigt ut det så fick vi sluta för han hade glömmt
ett mötte som han skulle ha då  så det var lite onödigt att gå till skolan för att ha en
lektion :S men aja nu ska jga ta och göra läxan lr umgås med Filippa ;)
Puss:*♥
Lånat skylt från Filippa som tog den från deeb.se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0