Bigbrother

Har precis tittat på Bigbrother med Felicia K, Jag kom hit till henne runt 5 halv 6 tiden då åt vi middag och nu har vi fikat o tittat på Bigbrother :) HAHAHAHHA Tenny jag döör ham e fan roooligast!! Han måååste vinna!!!:DD Jag drar hem runt åtta tiden och typ bloggar igen, så jag lägger in något inlägg senare oxå. Den här veckan har jag it så mkt planerat.. Ska iaf vara med Nellie på fredag o då ska vi dra med några grabbar och spela nån Fotbolls match för dem har ingen molvakt och Nellie spelar ju Fotboll så hon ska hjälpa dem o stå i mål!! HAHAHAH hejja Nellie! HAHAH och jag ska apsolut it vara med HAHAHA! Jag suger på Fotboll ;) Jag ska typ vara maskot o bänkvärmare ;)

En gammal bild från Felicias dator på henne!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0