CHIIIIL

Heej hejj! kom precis hem från Lida... I dag vart det it som planerat utan att Emelie kom till mig på morgonen så åt vi typ sockerkaka HAHHA! tjockiisar!! och typ fixade oss. Sen drog vi hem till Nellie o sen kom Rappe Matte och en till kille mins it vad han hette hahah ups! Vi typ tittade på film sen så drog vi till Donken efter det så drog dem typ o då åkte jag o Nellie till Vh mötte upp Thea oh drog med henne till handen igen satt där o typ titta på människor!! HAHAHA! ROOLIGT LIV!;) Efter det drog vi till vh igen o Thea åkte in till stan o träffa nån.. Då drog jag o nellie till tungelsta med bussen och skulle typ tåg/buss luffa, Men vi missar tåget tbx till vh så vi drar me tåget mot Nynäshamn och hoppade av vid Ösmo och tog Tåget tillbaka till Vh..  Sen så skulle vi igentligen hem till Nellie men såå blev det it utan vi drog till Lida och träffa adde charlie o jeppe sen kom jonte och anton.. HHAHAHA Jag o Nellie fick typ panik när vi skulle åka med Antons Epa, HAHAH det var kul men hahah fyfan vad läskiiigt!!! HAHAH men aja Puss!

Miiin söööta kaaattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0