En lååååång helg! ( miin data cpa! skulle ha lagt in det här inlägget igår..)

Det har vart en riktigt lång helg.. I fredags så fick jag reda på att jag fick C på Hnekungskapen vart fett glad!:) Vi hade OnePice dag i skolan och det var typ 40 st som hade det de va Grrrrryyymmmt! Efter skolan så drog jag Nellie och Emelie hem till mig vi åt Melis och sen packade jag ner vanliga kläder till kvällen. Sen drog vi hem till Nellie och städade o fixa oss. Sen kom Crille och Jakop hem till Nellie vi var med dem till typ elva och sen såå hände det läskiga grejjer men kan it skriva det här på bloggen (internet).. Emelie sov hos mig och dan efter skulle jag ha Loppis med klassen, Det gick bra vi fick i hop runt 5000-6000 kr1 (Y) Niii var gryyyyyma allihoppa!:) Sen efter Loppisen drog jag till Nellie och Becca var där o chillade i nåågra timmar, sen så drog jag hem och åt. Runt 8 tiden kom Nellie Becca och Nellies föreldrar och hämta upp mig med bilen.. För jag fick it ta bussen på grund utav en sak.. Vi fick skjus till Lida och sen drog vi hem till Adde och träffade han, jonte, charlie, nicke, philip, olle, wille och jeppe G.. Vi tittade på nån Fotbolls match och sen drog vi ut till fotbolls planen ett tag sen drog Philip hem och då drog alla in för det vart så kallt... Sen tittade vi på någon film och sen runt halv ett kom Nellies pappa och hämta oss!(Y)♥ Idag har jag bara PLUGGAT PLUGGAT PLUGGAT PLUUUGGGAT PLUUUUUUUUGGGGGGGGGAAAATTTTTTT! Hela jävla fucking dan! och imorgon blir det occccååå bara pluuuugggga och stäääääääda!!-.- Årkar it det suger!!!


HAHAHAHA! GLÖMMER KAMRAN HEMMA HOS NELLIE EN HELG.. BLEV LITE RÄDD NÄR JAG TITTA IGENOM ALLA BILDER ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0