Godmorgon

Godmorgon alla läsare, just nu försöker jag få tag på Nellie men hon sover... Har ringt henne typ hundra gånger nu!!! Men aja... snart ska jag fixa mig och sen får jag väll gå hem till henne o plinga på tills hon vaknar -.-! HAHAHA!
I dag skulle vi kanske träffa Hanna o Gisela :) men jag måste nog träna i dag... Fast det e såå jävla jobbiga tider för det!!-.- Det är liksom exakt då man brukar dra till kompisar men aja annars blir pappa sur o tycker att jag sviker laget..  Men aja vi sysns senare Puss!:*♥

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!! ÄLSKAR ER TJEJER! SÅ SJUKT UNDERBARA!!♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

ASSÅ HAHA TASKIG DU E!♥

2012-04-12 @ 13:05:01
URL: http://feliciasvanang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0