Hemma från stan!

Hejj hejj, just nu ligger jag och Filippa i hennes säng o chillar. I dag har vi vart i stan som jag skrev tidigare i dag!;) Vi såg filmen Hunger spelen, den var braa men jag tycker it att slutet va så bra men vi tror att det ska komma en två för den slutade lixom som om det skulle komma en fortsättning. Den får 4,5 av 5 ;) Rekomenderar den.. Fast den var väldigt låång! I kväll ska vi bara ha en mysig tjej kväll kommer säkert in fler inlägg senare! Juste har ni haft någon otur i dag? Sjäälv har jag it haft någon otur alls ;) Fredagen den trettonde brukar vara min tur dag!;) Puss!:*
Här e några bilder från i dag!;)

Från när vi åt lunch på subway:)
Älskar dig tweeni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0