LÄÄÄÄÄS!

Asså jag tycker det e väldigt patetiskt att göra en sida på Fb som handlar om Västerhaninges och Tungelstas snyggingar. Okejj visst ni kan väll skriva om vem som e snyggast och sånt, men jag tycker it att det ska gå ut på om vem som e mest fjortis. Asså ni e it ens roliga? Vadå bara för att jag sminkar mig? vet ni ens vad en fjortis är? Jag o Nellie Ceder tycker fan it ens att det e kul. Jag vet it vad jag ska göra, jag kan ju liksom it bara sluta att sminka mig och sånt bara för att ni it ska hålla på? jag går it och visar hela Bh jag drar it upp string/spets troserna för att ni ska se jag har it mkt puch up? jag horar it runt? ag är oskuld! Jag har aldrig röökt, jag dricker it eller något? Ni behööver it skriva att många säger att jag är en glaaad och rolig tjej men att jag i själva verket är hon bara en jävla Wnb! Asså seriöst tror ni att det e kul att höra? Och om du som har gjort den här sidan är min "kompis" så är det så taskigt gjort av dig.. Jag vet att du/ni känner mig o Nellie.. Ni har sjunkigt så hääär låååååågt! Nellie använder it hela kicks butiken? Vadå e min mamma fjortis eller bara för att hon sminkar sig?? alla sminkar sig.. Förlåt om jag it är bääst på att sminka mig och RÅÅKAR få en fjortis rand. Men jag har aldrig det? Ni har sjunkigt mitt självförtroende tack så jäävla mkt!! Hoppas ni växer upp snart och får ett mer seriöst liv, ist för att förstöra andras..

Kommentarer
Postat av: Ebba Lundell heter jag liksom

Låt dom inte sänka ditt självförtroende dom är dumma :( Du e fiin :))<3

2012-04-12 @ 00:52:43
Postat av:

tänk om hon i mitten ser sig själv och tar livet av sig ??

2012-04-12 @ 01:15:32
Postat av: .

Det är för att hon i mitten är wannabe'n egentligen och ni är de riktiga...

2012-04-12 @ 02:36:48
Postat av: lollo

Dom älskar verkligen att kränka ner på andra. Det är så otroligt patetiskt. Alma och Nellie ni är fina på era sätt och ingen kan vara så. Ta inte åt er för det är då som dom jävlas med er mer, dom märker att ni är svaga om dom kan sänka era självförtroende, då vill dom bara jiddra mer. Va stark och låt dom löjla säg då kommer dom inse att det är löjligt och omoget tillstut. Va stark Alma <33

Kommer alltid finnas för dig :*

2012-04-12 @ 08:06:39
Postat av: Ida

Bra gjort Alma jag ser inte dig som en fjortis

2012-04-12 @ 09:13:56
Postat av: Hanna

Du ska inte ta åt dig almiis ! Du är finast precis som du är ! <3333333

2012-04-12 @ 18:10:01
URL: http://picbyhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback