vakna precis-

Godmporgon!vakna presic av att Filippa ligger o andas mot mig! hahaha it såå mysigt men men. När jag skulle gå upp på toa så tittade jag ut genom hennesfönster och såg att det e ju fan vit på marken!!!-.- Jag vill it ha mer snöö! I dag ska jag träffa Nelllie runt ett och sen kommer Albin, Philip och Simon dit runt sex tiden o sen vet jag it vad vi ska göra under kvöllen ;) Men jag vet iaf att jag ska kolla på Nellies match i morgon tydligen, det skrev hon iaf på sin blogg. Men det blir väll kul-! AJA nu vill jag att Filippa ska vakna fast hon vaknar aldrig!!! Honsover såå jäävla djupt!-- HAHAHAHA! Snart vill jag att vi skagöra frukost!!.. HAHAHAH!Men aja lägger in något inlägg senare tror jag! PUSS!♥
(Bild ffrån Filippas dator)
Älskar dig mest utav allt min ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0