Sorrry för att jag it blogga igår..

Hejj hejj! Just nu sitter jag framföör datan och är sjukt glad!!!:DD sorry för jag it blogga igår, sov hos Thea så jag kunde eller hade it tid att blogga. Jag kom hem till henne runt fem tiden och då fixade vi oss lite gran sen drog vi ut:D  Det började med att vi skulle tåg luffa till Bååålsta hahhaha!!:DD men när vi var typ vid Älvsjö så ringde vi Kevin, Tobbe och Emelie och så kom dem till Älvsjö och så var vi där ett tag dem åt på Donken o så gick vi runt. Sen skulle jag o Thea dra till Handen och äta middag på Max.. men då gick inga Bussar!!!-.- så vi drog tbx till älvsjö och tog tåget därifrån till Tullinge och drog hem till Kevin!! HAHAHAH! när vi skulle ta bussen till han så såg vi att det stog vid hållplatsen så vi skulle it hinna springa fram o betala eller vad det heter, så vi sprang in där bak o gömde oss HAHAHAH!! sen var vi där till typ elva sen tog vi bussen och togen hem o var väll hemma hos Thea tolv ungefär och då åt vi middag HAHAHAH! rät så sen middag kan man väll säga!! HAHAHAH!xD Idag så gick jag o Thea upp runt tio halv elva och fixade oss sen drog vi till Centrum och mötte upp andra Emelie sen hoppade jag av i handen o drog till farmors jobb och hämtade upp min lill kusin eller aja hon e it så liten går i fyran men aja vi drog och åt på SUBWAY sen drog vi till H&M och Lindex jag köpten en fin tröja till henne och en BH till mig sen drog vi tbx till farmors jobb o väntade på farmor sen drog vi till Länna och shoppade rosa/lila täck brallor till mig och ett bar var,ma skor som jag ska ha när vi är i Dalarna. TACK FARMOR! Imorgon drar jag till Dalarna och är nog där en vecka ungefär sen kommer jag hem och bloggar igen.. vi får se om jag hinner göra något inlägg imorgon bitti!;) Pussssss!!!:**♥

Jag mååste bara sääga att jag älskar er och dem andra i laget!! Bättre lag kan man it hitta!;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0