2011

Under 2011 har jag:

Varit ute en hel natt: yes
Sovit under bar himmel:Nej bara i tält;)
Gråtit mig till sömns: ja
Varit medvetslös: yes
Varit utomlands: ja
Haft sex:nej
Blivit kär: yes
Fått mitt hjärta krossat:nej
Förlorat en vän: yes
Bråkat med mina föräldrar: ja det har jag
Rymt hemifrån: nej
Tagit droger: nej
Sovit i samma säng som motsatta könet: jaa
Lärt känna någon ny: ja
Gjort något jag aldrig gjort förut: jaa
Läst ut en hel bok: ja
Solat solarium: nejj
Jobbat: ja
Gjort något riktigt galet: yes
Piercat mig: nejj
Tatuerat mig: nej
Badat naken: nej
Sovit en hel dag: nejj
Fått en könssjukdom: nej
Varit gravid: nej
Varit sjuk: yes
Varit på begravning: nej
Varit på ett bröllop: nej
Varit ensam hemma: yes
Haft sex nykter: nej
Haft sex full: nej
Funderat på självmord:nej
Kännt så mycket hat för någon: ohja
Varit med på tv: nej


kärlek under 2011..
har du pussat någon? – ja
har du varit tillsammans med någon? –  ja
har du varit kär i någon? – ja
har du haft sex med någon? – nej

 

dina vänner under 2011..
har en vän dött? – nä
har en vän sökt tröst hos dig? – ja
har du sökt tröst hos en vän? – jaa
har du sovit över hos en vän? – ja
har du varit kär i en vän? – nej
har du fått mer än 5 nya vänner under året? – ja

 

du under 2011..
har du gråtit? – yes
har du skrattat – yes
har du kissat på dig? – nej
har du sovit i tält? – ja
har du sovit under bar himmel? – nej
har du varit på grönalund? – ja
har du varit på lisseberg? – nej
har du varit utomlans? – ja
har du varit i en annan stad? – ja
har du bott hemma? – ja

 


när har du som mest..
gråtit under 2011? – vet inte
skrattat under 2011? – hahaha typ hela tiden!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0