Dagens

hejj hejj1 just nu ligger jag i min säng och ska typ göra ett snappt inlägg... I dag har jag vart i skolan som helt vanligt inge specielt har väll hänt på dan. Efterskolan drog jag Felicia och Linnea hem till Linnea och ringde hennes pappa och fråga om vi får praoa vecka ett på hans jobb. HAHAHHA jag tror att vi fick det men aja tro det eller ey jag ska praoa på en skola HAHAHA!!!:DDD DÖÖÖÖR!;) Men det kommer bli fett kul för jag ska ju inte praoa på något tråkigt jag ska ju vara idottslärare HAHAHAH!xD och juste det är så längt här ifrån så jag ska typ bo hos Linnea i en vecka då ;) HAHAHA! har aldrig vart i hennes nya hus men aja kul kommer det bli iaf!;) sen andra veckan ska jag nog praoa på mammas kompis jobb inne i handen på djuraffären ;) eller typ Fokus om man får det.. aa sen har det inte hänt så mkt mer under dan har typ gjort läxa o tittat på Handboll bra SVEEERIGE! :D dem van för er som inte visste ;) men nu ska jag tagga puss!:*♥
HAHHA Inte så snygg men aja!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0