hatar rubriken!

Hejj hejjj! just nu sitter jag framför tv och väntar på att filippa ska komma... Hon är seg som vanloigt ;) Runt två i dag kommer papppa hem sen så när han kommer hem ska vi dra o titta på tränings kläder till mig :DD och sen ska vi titta fall pappa kommer in i hallen med nyckeln för att träna lite :DD Sen ska väll jag va hemma om jag inte hittar på något med kompisar!:DD Imorgpn ska jag vara med saknade Rebecca! Jag ska komma till hennne runt tolv och va där till 10-11 när mamma har slutat jobbat :DD Och på torsdag ska jag hitta  på något med Filippa :DD och på fredag drar jag på cup med laget till Falun!!!:DDD kommer bli sjukt Niiice!! :DDDD Mne nu ska jag fixa lite Puss!:*♥

SKAAAA KÖPA I DAG O KANSKE NÅGOT MER!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0