Hemma!

hejj hejj, just nu sitter jag framför datan och typ bloggar, Fb och kollar bloggar ;) vad gör ni i dag då?? I dag vaknade jag hemma hos Filippa gick typ precis när jag vakna för jag skulle hinna gå hem innan jag blev hämtad av rebecca och Åsa.. HAHHAHAHAHA alla som känner Filippa kanske fatta vrf jag behövde gå hem och häta o hela det där, jo för hon årkar aldrig gå upp från sängen ;) men aja i dag va jag med Rebecca vi typ Chillade, gjorde lite saker till mamma för hon fyller juh år den 16de. sen så tittade vi på två Filmer Bee Movie och någon annan film minns inte riktigt vad den heter men den var sjukt spännande!!:DD Men den var lite svår att fatta ;) Sen har vi bakat chooklad bollar ;) men vi åt uppa alla ;) tjokiiisar som vi e!!;)  sen så har vi fixat naglarna och sånt mina blev skit failade! sen nu senare så skulle jag hem och Hon skulle till sin kille dem e sjukt sööta dem har typ var tsm ett lov och ska förlova siiig!! :DDD skiiit gööööligt!:* Imorgon ska jag o mamma tilll centrum klockan tio och gå till banken för att fixa ett lägg och bankomat kort!! sen ska jag o Filippa ut o Motionera med Akilles måste få upp kondisen! efter allt som har hänt! ska juh i väg på cup på Fredag med väääärldens bäästa och ruuligaste lag!:D ska äntligen spela efter allt har typ inte spelat på 5-6 veckor!!"/// men nu ska jag dra, Puss alla söötisar!:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0