Tjenare!

Tjja! kom precis hem från match! :D vi spelade gryyyyyyymt bra och van med 14-7 :DD Idag innan matchen så var släkten här och firade Mamma och Linda. Nu ska jag snart äta middag, är såå jäävla hungrig ;) Igår var jag med Emelie Nellie Becca Wille Richard och Albin :DD vi typ dansa titta på tv. HAHAHAHA! När vi skulle hem från Hemköp för vi hade köpt läsk så snurrade vi typ hela vägen från Centrum hem till Nellie... HAHAHA och när jag stana så skulle jag gå allt typ snurra runt så jävla fort så jag ramlar ner i en taggbuske.. AHHAAHHAHAHA!! skrattar fortfarande;)!!  sen så i förgår så var jag med Emelie Becca Nellie Wille och Jesper :D vi tiittade på någon film och typ satt i soffan.. Innan det så var jag o Nellie hemma hos Jecco och hade en mys middag bara tjejer ;) jag Nellie Wilma och Jecco ;)! vi åt en god Tacos middag och jag o Nellie fotade massor med Jeccos systemkamra :) men nu ska jag äta middag! puss:*♥
image description
BILDER FÅN VECKAN!

Kommentarer
Postat av: Ida

OMG vilka snygga byxor allihopa! :-D <33333

2012-01-31 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0