Båt bilderna

Förlåt för att jag är riktigt efterbliven och glömmer bort att man måste köppa internet sak när man är utomlands.. Jag fick inte göra det så det är därför uppdrateringen har vart sämst. Men jag har i alla fall tagit massor av fina bilder från både båten och Tallin. Deta var mysigt att åka i väg med familjen för jag brukar inte vara med familjen så mycket brukar mer vara ute med kompisar hela dagarna och kvöllarna.. Det var en mycket trevlig och mysig resa, jag rekomenderar den verkligen!(Y) Det var både för gammla tanter och gubbar enda ner till små barn. Vu hade en jätte fin stor hytt med två rum så jag och syrran hade ett eget rum! Vi har badat massor på båpten oxå sen så hade dem sjukt god mat på båten, allt var sjukt bra.
Världens bääästa mamma!
Ni betyder mest!
Mamma gör pedikyr på mig!
Mitt och syrrans rum!
Min lilla familj.
Pappa & jag
Tina Turner och mamma
En Pub
Älskar min mamma mer än allt!
Pappa, Stina och jag
Mat bilder
Coola bilar i Tallinn!
Shrek och Åsnan
Möss bilder!
Shooower!!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du och din mamma är sjukt lika!

Svar: Hihi tack! kram
Alma

2012-07-11 @ 23:43:10
URL: http://ail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0