Min andra halva och jag

Emelie Sommer!
Jag älskar dig så otroligt mycket, saknar dig så mycket så att jag inte kan beskriva det med ord. Du är den vackraste och bästaste bästavännen man kan få! Alla sekunder jag har vart kompis med dig betyder så otroligt mycket för mig! Jag tänker aldrig släppa taget från dig min underbara prinsessa. Alla stunder vi finns där för varanddra dem är så starka vi vågar göra allt framför varandra. Med dig har jag gråtit och skrattat du är ängeln från himlen! Du är värmen i solen du är allt utan dig vore jag inge ting.. Jag skriver inte bara så jag menar det verkligen! Du fanns där för mig oc förstog mig bäst och lyssnade på varje ord jag sa till dig när jag hade det som jobbigast. Nu när du är i Australien så kan jag börja gråta nästan när jag ser bilder på oss för att jag saknar dig något så otroligt mycket! Jag glömmer aldrig ALLA våra minnen vi har hunnit skappa på den här korta tiden vi har vart så häääääääääääääär tajta! Du är som en medlem i familjen du är min syster och det ska du föralltid bli! Du är guld värd! eller mycket mer en det du är värld allt! När du sa att jag skulle önska mig något så sa jag '' jag behöver inte önska mig något för jag har redan allt för jag har ju dig vid min sida!'' och det menar jag verkligen om jag har dig så har jag allt det lovar jag!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor ♥

Fina tjejer!<33

2012-07-07 @ 18:39:43
URL: http://alltidelle.blogg.se
Postat av: Ellinor ♥

Fina tjejer!<33

Svar: Tack!!<33
Alma

2012-07-07 @ 18:39:45
URL: http://alltidelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0