Rille, Nova och Ida på besök

Hejjsan hoppsan alla bloggläsare!
Har ni haft en trevlig dag? Själv har jag haft en helt okejj dag. Började med att jag igentligen skulle ha dragit in till grönan med Filippa, Valeria och Lucia men jag mådde it så bra så jag sa att jag inte kunde följa med så har bara tagit det lungt hemma och runt lunch tid kom Rille, Nova och Ida hit. Jag drog ut med syrran och hennes kompis Ida och fotade lite runt huset och sen har jag sovit lite smsat med folk och bara tagit det lungt som jag sa tidigare i inlägget. Senare i kväll ska mamma eller pappa masera mig eller nåpt för har så sjukt ont i ryggen nacken huvudet och allt.. Här kommer några bilder från dagen ↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0