den här veckan!

Hejj där! Jag vet jag är it bra på att blogga ibland, ska verkligen satsa mer nu!! men den här veckan har jag it haft tid till att blogga. Har haft fullt upp hela veckan! Alla vardagar har det vart hämta hem i skolan så jag har hämtat hem engelska so teknik och svenska klarade allt! så nu är jag sjukt jävla taggad för sommarlov!! snart är det sommarlov!!! sååå sjukt taggad! Ifredags efter skplan så gick jag hem och ttyp vilade åt middag och sen drog jag ut. Jag mötte upp Filippa och sen drog vi hem till Emelie. Vi var där och sjöng ett tag skrattade och allt möjligt sen drog vi hem till Filippa för hon skulle äta och då var vi där en timma kanske oh flummade sönder läänge sen jag har haft så här kul!! Mina solstrålar ni lyser upp mina dagar Älskar er mest mina prinsessor! Efter vi hade vart där gick vi till stallet och fixade med hästarna sen så gick vi upp till Emelie garvade massor och sånt. Under kvällen spelade vi monopol! HAHAHAH! Det var sjukt kul! sen gick vi och la oss runt tre typ.. Sen gick vi upp åtta och gick ner till hästarna och fixade sen gick vi upp till emelie igen och åt frukost och spelade igen HAHAHA! Sen runt tre tiden drog jag hem och fixade mig och asen kom Thea och sen drog vi till Daniella och möte upp Daniella, Nellie, Julia, Victoria, Veronika, Sofie och Elin. sen gick vi till mimmi och sjöng och hade sjjukt kul!  Sen drog jag hem runt tolv och gick hem och la mig.

Mina solstrålar!♥

Min Älskling!♥
Söta kaninen byxmyndig och grejer!;)

Ögonbindel för att hon it ska veta vart vi ska;)

I bilen på väg till Pizzan!;)

HAHAHAHA! Mimmi trode det var en kille som ville ha en kram!:)

HAHAHA!

Några bilder från Pizzerian:D

Hemma hos Mimmi!

Pakets öppning!xD

Tårterna!

Vi slängde i mimmi i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0