Emelie och Yassan

ja jag vet dålig som jag är glömde jag att uptradera eller vad det heter i går.. Men jag han it på morgonen innan skolan och efter show övningarna gick jag it hem mellan övningarna och själva showen. Förutom när jag och Yassan skulle äta.. Sen fick vi reda på en hemsk sak när vi skulle gå hem och äta så då var jag inte på humör för att gå in på datan snabbt.. Min kompis vart överskörd av en bil, men han lever och ligger på sjukhus.. Men han kommer överleva! Allt gott till dig! och krya på dig, du klarar det här!.. Men sem iaf efter showen så gick jag och Yassan hem till mig lämnade våra grejer och sen så drog vi ner till Centrum och handlade lite chips och godis, och en hello kitty champange! HAHHAAH! den var rosa ;) och skit god! Sen kom Emelie och vi var hemma hos mig och dansade HAHAH! Sen så sov dem hos mig. Jag har it min mobil sladd här eller kamra eller kamra sladd här så kaan it lägga upp några några bilder tyvärr... Men i dag blir det grönan med Yassan!:D♥

GAMMAL BILD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0