...

hejjsan hoppsan, just nu ligger jag i min säng och smsar. I dag har jag var på kallas lite här och där. Först hos Kelly som fyllde femton och sen hos Åsa som fyllde 40. Igår så var jah med Kelly Emelie och Andreas vi cykla runt ute och skratta till typ tolv sen drog jag och Emelie hem till Emelie tittta på film och sen gick vi upp och la oss. Imorgon ska vi fyra min pappa som fyller år och sen ska jag och emelie på rix fm festio¨valen .sen så är det skol avslutning på onsdag och då ska jag emelie och max och nån till kanske tälta, hahah har fett med lust med att tälta det var sjukt lång stund sen jag gjorde det sist!! och sen bor jag i det nya huset om exakt en vecka!!:DD bäästa sommar lovet evvvvvvvaaaa! här kommer några bilder från dagarna ;) 
Gullungarna!
Ellenor och Kelly
Sööööööta Flisan!
Becca och hennes cameljont!
Cameljonten!
SÖTNÖT!
Blås bubblor!
Blåsbubbla!
Blåsbubblor!
40 års kalaset
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0