Öppna ögonen nån gång snälla..

Jag måste bara skriva om en sak.. Asså jag är såå häääääär trött på vissa människor som leker så hääääär mkt! och som tror att dem är så hääääär coola, snälla människor skaffa er ett bättre liv! Det finns några tjejer som liksom inte riktigt har fattat att dem skämmer ut sig själva.. Visst jag erskänner jag har sätt exakt lika dan ut men jag har ändrat på mig och öppnat ögonen. Tycker verkligen synd om er tjejer som pratar som små fjortisar putar med röven viker upp leginsen så att man ser hela rumpan, visst fattar att ni tycker att det är kul när ni får all uppmärksamhet bland killarna men assså fatta att alla andra utan ni fattar att ni skämmer ut er liksom kom och titta på mig kom och titta på min rumpa! Asså ni är väldigt pinsama men aa fortsätt så ni men jag ber er ÖPPNA ÖGONEN nån gång förihelvete! men aja hade bara lust att skriva om det för jag är så trött på alla sånna människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0