showen som vanligt då!;)

I dag har det vart show som vanligt. Efter showen drog jag Julia och Emelie hem till Emelie och var hemma hos henne fixade oss locka håret och lite sånt. Sen skulle vi gå till stallet och ta ut häästarna till sommar hagen, et var sjukt läskigt! HAHAHHA! det var bara jag som tyckte det men aa är lite häst rädd så inte så konstigt. Men iaf när vi skulle släppa ut dem så börjar dem springa runt och sparka och sånt. Men en häst blir helt galen och springer in i el stacket saken, men dem hade typ glömt att sätta på elen i det så hästen springer in i det typ och tar sönder det och springer ut på den vanliga ängen och sparkar helt galet. Men tillslut fick dem in hästen. Sen drog vi till Millas och åt och sen drog vi till showen igen. Sen drog jag hem och nu sitter jag framför Tv och kollar på något spänande program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0